Har jag köpt två iMacs?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-02 19:05

Jag beställde en imac den 29:e med trådlöst keybord o mus och jag har ångrat mig,vill ha med sladd.Jag valde förskottsbetalning och vad jag vet om jag inte betalar inom 30 dagar så tas beställningen bort.

Hursomhelst,beställde idag samma men med standard mus o keybord med förskottsbetalning,och nu har jag två stycken på min rygg.
Frågan är hur kan jag veta att jag betalar bara för den med standard grejer?:tveksam: O:-)

Ring Apple Store eller var du nu beställde ifrån. Hur ska vi kunna veta?

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-02 21:13
Ursprungligen av henkebarn:

Ring Apple Store eller var du nu beställde ifrån. Hur ska vi kunna veta?

Ja...Jag visste nog att jag inte får svaret här men thanx anyway ^^

Jag skulle nog säga att det beror på affären. Hos vissa är det bara att annullera beställning och göra om, andra kan modifiera, och åter andra har inget sätt att hantera ändring av en beställning. Det är bara att försöka och se hur det går.

Jag inbillar mig att en del nätbutiker blivit bättre på att justera beställningar som inte gått iväg, att det finns en positiv trend. Är det rätt?

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-03 21:57

Liten uppdatering:Jag ska inte betala för båda beställningarna,det skulle ta ca 3 veckor att få hem den.Men farsan kommer på fredag från älmhult och ska stanna vid Machuset i Jönköping och köpa en till mig :D.Jag får hem den tidigare och slipper ont i huvvet'!;)

1
Bevaka tråden