Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Senast tillagda låtar - Kan man göra listan "längre"?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjosan!

Jag lägger oftast in ny musik i mitt iTunes 1 gång i veckan. Och varje gång jag gör det, så läggs även låtarna självklart i "Senast tilagda".

Men efter en tid så försvinner låtar där ifrån. En vecka kan listan innehålla tex som nu, 37 låtar. Och en annan vecka kan den innehålla kanske lite över 100 låtar. Visst så beror ju detta på hur många låtar jag lägger inte lite då och då. Men listan kortas ju ner lite då och då.
Jag vill att denna spellista aldrig ska kortas ner. Jag vill att alla låtar ska ligga kvar, även fast det kanske har legat där 2 månader. Går detta att fixa? Skulle det annars vara möjligt att få fram så man kan se senast tillagda i sin iPod-markering? Man sorterar efter senast tillagda i iPod-markeringen med andra.

Hoppas på svar!

Tack på förhand,

Wenkan

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-04-28 21:30

Kör Äpple+i på "Senast tillagda" så kan du ändra som du vill ha det!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-28 21:31

självklart.

MArkera den smarta spelistan och tryck på CMD + i. Där så trycker du på plustecknet och väljer spår och hur många låtar du vill ha....

Hej igen!

Får tacka så jätte-mycket för svaren! Uppskattar dom enormt mycket! Har väntat länge på att kunna ändra den spellistan!

Tack igen!

Wenkan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-28 22:32

en sak som är en ganska så tydlig röd tråd i OS X är att man bara tänker på hur man själv ville att det skulle vara. Vad är det mest logiska? Ja så är det iaf 90% utav fallen....

  • Medlem
  • 2008-04-28 22:32

Högerklicka på nästan vad som helst i hela datorn så får du en massa "nya" finesser.

1
Bevaka tråden