Betalning, leverans och tangentbord när man beställer från AppleStore Online

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-27 14:22

Jag har AppleStore online som alternativ när jag nu planerar ett inköp av MacBook Pro. Har dock några frågor först.

1. Kan jag beställa från svenska AppleStore online och få den levererad till min adress här i England?

2. Kan jag lägga upp det som delbetalningar!

3. Kan jag göra så att jag får ett svenskt tangentbord?

Tacksam för svar
Bosse

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-27 18:49

Du kan bara beställa från Apple Store i det landet du är i, eller du måste beställa ifrån det landets Apple Store där du vill ha den levererad. Delbetalningar vet jag inte, kolla hemsidan. Svenskt tangenbord ifrån engelska Apple Store tror jag inte finns.

• Medlem
  • International user
  • 2008-04-27 20:49
Ursprungligen av Laleh:

Du kan bara beställa från Apple Store i det landet du är i, eller du måste beställa ifrån det landets Apple Store där du vill ha den levererad. Delbetalningar vet jag inte, kolla hemsidan. Svenskt tangenbord ifrån engelska Apple Store tror jag inte finns.

Tack för den informationen. Hade hoppats på ett annat. Personalen på AppleStore Retail i London kan inte svara på det.

Jag ska kolla in på websidan.

• Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-27 22:31

när jag beställde min macbook air kunde jag enbart handla den kontant via webshoppen, alltså ha pengarna på mitt konto som drogs i samband med att jag gjorde beställningen.. inga betalningsalternativ.

en möjlighet för dig är att be någon i sverige gå o köpa ett sådant tangentbord och sedan skicka det till dig i england.. för som redan nämnt kan du enbart handla från din lokala applestore butik (online).

i övrigt så borde det väll inte vara omöjligt att beställa ett svenskt (över telefon) då det mesta skickas från holland ändå.

//tim

• Medlem
  • International user
  • 2008-04-28 00:08

Kan alltid beställa den när jag är hemma i Sverige. Hur fungerar det när jag använder listen här till höger?

1
Bevaka tråden