Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Conectiv+Torq PROBLEM

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag använder mig av m-audios ljukort conectiv coplat till en behringer mix (billigaste).
Jag använder också mig av torq programmet som följer med, problemet är det att torq verkar få datorn att lägga av (mac book intel) typ crasha/haka upp sig, Oftast när jag höjer sänker gain ratten på mixern eller har för hög volym (när det är för mycket samtidigt). Tar ram-minnet slut eller?

Behringer mixern är riktigt dålig, Fadern är riktigt klumpig och höjer och sänker volymen från den ena till den anndra låten riktigt riktigt klumpigt.

Så what to do?

Hur fixar jag torq? Tycker rent praktiskt att det verkar sjuk simpelt och bra men det crashar. Skall jag byta conectiv mot xponent och skita i beheringer mixern?

Snällla hjälp mig! Sjukt irriterande!

Tack på förhand

nu stod det: you need to restar your computer... när jag körde torq. Vad är felet?

Ramminnet slut? Behöver jag en nät-kabbel direkt till ljudkortet? Nu får den ström via datorn. Kan man trycka in mer ram i en macbook???

1
Bevaka tråden