Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmsläckare med iTunes info"Nu spelas"??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har letat både i forum och på versiontracker efter en skärmsläckare som visar info om vilken låt som just nu spelas i iTunes. Finns det verkligen inte någon sådan universal binary till leopard? Man tycker ju att det är något som folk verkligen ville ha om man använder sitt itunes att köra musik ut i lägenheten? Man kan ju få upp klockan i vissa skärmsläckare...

Har inte känt det behovet att se iTunes info i skärmsläckaren förrän du väckte den tanken hos mig

Kan inte påminna mig att jag sett det någonstans, trots att jag provat en hel del olika skärmsläckare. Ska hålla ögonen öppna

Kanske någon som är händig som kan snickra ihop en? MAn kan ju välja att ha kockan framme och hoppa runt på skärmen i bl.a flurry skärmsläckaren, skulle det gå att få dit itunes info istället tro...?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-05 16:03

Jag hade för mig att jag hittade en för länge sedan, och det stämde... http://www.macupdate.com/info.php/id/15072/oooktunes Men jag tror inte den funkar längre

1
Bevaka tråden