Var är min MacBook?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skrev för nån månad sen om mitt framtida köp av macbook. Har nu beställt och är helt sjukt förväntansfull, Apple mejlade och sa att den senast skulle komma på torsdag. Jag undrar i min iver om man kan kolla nåt mer precist om när och var den befinner sig än via Apple store. Typ som det har snackats om i tråden för alla som köpt en Macbook Air. Jag har kollat tnt.se med mitt beställningsnr men de säger bara att det inte finns. Lite i-landsproblem över det hela men ändå .

Sa upp mig från telefonförsäljningen som jag nämnde i förra tråden igår förresten! No more fooling of old people O:-)

Logga in på apple.se så kan du se vart paketet är om du nu har beställt det från apple store

//Svante

Ursprungligen av |-Simon-|:

Jag undrar i min iver om man kan kolla nåt mer precist om när och var den befinner sig än via Apple store.

Läs ordentligt först

Paket-ID hos TNT finns bara från och med den tidpunkt då paketet lämnas över till TNT i Nederländerna. Innan dess är det väl gamla hederliga apecode.com/appletrack som gäller fortfarande?

Nu är den här, och jag är väldigt nöjd med den! Tack för all hjälp 99se, nu ska jag krypa till kojs...

Ursprungligen av |-Simon-|:

Nu är den här, och jag är väldigt nöjd med den! Tack för all hjälp 99se, nu ska jag krypa till kojs...

är inte alls avensjuk;)

1
Bevaka tråden