Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-03-30 12:49

Kör avinstalleraren som ligger under Verktygsprogram/Adobe Installers, gjorde samma miss själv nyligen och detta löste mitt problem.

Problem med installation

Hej, jag klantade mig och slängde min demoversion av CS3, när jag nu köpt en skarp CS3 Premium får jag svaret vid installation att det är "konflikt mellan Creative Suit Design Premium" och installationen stannar där.

Behöver någon kunnig att hjälpa en osäker macanvändare.

har försökt med "maccs3clean".

Finns det någon genväg eller tip för att lyckas med installationen?

Jag har lyckats slänga även den mappen. Kan man hämta hem bara det programmet?

Hej GårdHen, jag ser att du postat ditt inlägg på flera ställen. Det är inte lätt som nybörjare att vet avar man skall posta saker, det är inget att bli upprörd över.

Men vi vill att du håller lite koll och framför allt inte postar på flera ställen, många av de som vill hjälpa dig betar av problemen som de kommer och de svarar direkt....sedan kommer samma fråg apå ett annat ställe, där ngn annan gett ungefär samma svar. Det blir fort mer rörigt än vad man orkar med.

OK, välkommen hit till 99.se. Varför inte kolla runt lite i systemet och sedan kanske författa en liten Presentation - givetvis i "Presentationer". Många är ju nyfikna på vem du är. Berättar du om dina intressen där så skall du se hur fort du hittar en bra bunt likasinnade här.

99.se bygger på den vackra tanken att alla hjälper till efter förmåga och intresse.

Tack GoFlorp för tips till nybörjare!

1
Bevaka tråden