Ta bort uppstartsljudet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har en MacBook 13tum med Leopard.
Skulle vilja ta bort det störande ljudet när man startar upp sin dator. Det kan skrämma upp folk ibland och är irriterande när man jobbar i en tyst miljö

Nån som vet vad man kan göra åt saken?

• Medlem
  • International user
  • 2008-03-30 00:30
Ursprungligen av GORANDJ:

Hej!
Jag har en MacBook 13tum med Leopard.
Skulle vilja ta bort det störande ljudet när man startar upp sin dator. Det kan skrämma upp folk ibland och är irriterande när man jobbar i en tyst miljö

Nån som vet vad man kan göra åt saken?

Ser att Konrad gav dig lite tips där...gött

Hej och välkommen till 99.se. Här är vi mängders med goa folk som skriver varje dag och försöker hjälpa varann. Du är väldigt välkommen och vi hoppas givetvis att du stannar hos oss och blir en aktiv medlem. Det finns säkert en massa saker som du kan som du kan hjälpa andra med. Vi har allt från Foto&macen till rena systemfel.

Varför inte börja med en liten presentation i "Presentationer" och sedan kan du ju kolla runt i de områden som ligger dig varmt om hjärtat.

Tack

Hej ja, tack så mycket jag såg det nu! Är ny användare av Mac och säger bara att övergången från Windows har varit fantastisk. Mac är mycket bättre, finns dock vissa orientering och menygrejor jag saknar på mac men det är inte så farligt jobbigt...

• Medlem
  • 2008-03-30 12:11

Sök på "startljud" i Konrads länk.

1
Bevaka tråden