Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows i mobilen = Qtek 7070

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-30 14:18

Fick nyligen en Qtek 7070 på test.
Det är, för er som inte vet det, den första telefonen med Microsofts OS för mobila enheter (Windows Smartphone) på den svenska marknaden.

Här är några av mina spontana intryck:

- Behagligt format. Dock större än SE T610
- Operativsystemet är segt men innehåller en del intressanta funktioner
- Märkliga lösningar på vissa problem. Det märks att MS har begränsad erfarenhet av mobiltelefoner och deras funktionalitet
- Tufft att kunna köra MSN direkt från mobilen!
- Man kan läsa PowerPoint-, Word- ,Excel- och PDF-filer. Komiskt nog är dessa program tillverkade av MS, utan av en tredjepartstillverkare.

Återkommer i ärendet.

Här är i alla fall en bild på den:

  • Oregistrerad
  • 2003-05-30 14:50

usch

Den är säkert helt ok, men nu är man ju såld på att ha en en kamera i telefonen. (inte en lös) Men det är annars en lovande lösning! Ska bli kul att läsa ditt test! (Blir det i Mobil?)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-30 21:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Den är säkert helt ok, men nu är man ju såld på att ha en en kamera i telefonen. (inte en lös) Men det är annars en lovande lösning! Ska bli kul att läsa ditt test! (Blir det i Mobil?)

Det ingår faktiskt en lite digitalkamera som man pluggar in i bottenkontakten. Den klarar maximalt 640x480 pixels upplösning. Dessutom kan man spela in små videosnuttar med den.

Testet blir i Mobil ja. Tror numret kommer ut i butik i juli.

Ja jag vet att den levereras med en kamera, men jag skulle aldrig komma ihåg att ta med den...

1
Bevaka tråden