Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En till som har insett..

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-22 21:25

...att det är dags att byta sida.

Och efter en pik (goflorp) så får jag väl presentera mig själv på rätt ställe...:D

Jag kommer att inom en vecka förhoppningsvis ha switchat till 100%. Har beställt mig en MB 2.4 med 250gb HDD (en iPhone också när jag ändå höll på) från staterna. Efter att ha gjort en intensiv forskningsstudie på bland annat detta forumet insåg jag att det var dags.

Kommer eventuellt att maxa ram-minnet också till 4gb...återkommer med det..

Ser mycket fram emot att få hem min leksak så jag kan börja utforska macvärlden på riktigt!

Vem är jag då?

Är jag en 28 år gammal gosse som jobbar på volvo i göteborg (ovanligt för någon som bor i götet ) men kommer inom två veckor att börja plugga igen, och vad kan vara bättre att ha med sig än en macbook.
Antagligen kommer jag att ställa en del dumma frågor men förhoppningsvis inte för många..

Peace!!

Jobbar du på riktiga Volvo då? *asgarv*

Välkommen till den ljusa sidan sådär lite i förskott då.

Minnet köper du förslaggsvis på NetonNet eller nere på Ringön - men det vesste du la redan..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-22 21:47

jajemen gör jag det..på Powertrain i Lundby, så ingen Fordarbetare här inte!!Var jobbar du?

Man tackar för det varma välkomnandet!

Kan tänka mig att den lilla burken sparkar på bra med maxat ram!? och ringön har man la besökt en eller ett par gånger, hehe...

Ursprungligen av barvid:

jajemen gör jag det..på Powertrain i Lundby, så ingen Fordarbetare här inte!!Var jobbar du?

Man tackar för det varma välkomnandet!

Kan tänka mig att den lilla burken sparkar på bra med maxat ram!? och ringön har man la besökt en eller ett par gånger, hehe...

Riktiga män luktar diesel !

Jag är ute i Tuve på del3 (motorsänk) på Flödet. När du går längs med flödet är jag på det högra (Flöde 21). Skall du dit ut så hör av dig.

God morgon, skönt att du vaknat.

Välkommen! JIsses, va' många som switchar förresten.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-23 06:49

Både ny dator och ny telefon! Du kommer att få mycket att göra - mycket skoj. Grattis och välkommen hit.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-23 21:36
Ursprungligen av Eva:

Både ny dator och ny telefon! Du kommer att få mycket att göra - mycket skoj. Grattis och välkommen hit.

Jaa du, det ska bli riktigt skoj att få hem grejerna.. som julafton..:cool:


Citat:

Riktiga män luktar diesel !

Jag är ute i Tuve på del3 (motorsänk) på Flödet. När du går längs med flödet är jag på det högra (Flöde 21). Skall du dit ut så hör av dig.

Håller med!
Ska jag definitivt göra.

Åter igen, tackar för det varma mottagandet!!

Fråga kring Motorsänk efter Jeremiah, all avet vem jag är...

1
Bevaka tråden