Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej och gokväll

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har varit medlem ett tag men mest lurkat runt i forumet som läsare. Heter Fredrik och bor söder om Stockholm med familj. Switchade tillbaka till Apple för ett par år sedan när jag startade egen firma som konsult/fotograf/formgivare. Har sedan dess blivit allt mer övertygad om Apples förträfflighet, mest på grund av användarvänligheten och innovationsförmågan. Till skillnad från många andra förstår jag och uppskattar Apples affärsmodeller också.

Använder MacBook Pro och iPod Touch dagligen. Laptopen för bildbehandling och grafisk formgivning, poden som musikspelare kalender och surfverktyg. Dottern har en Mac Mini. Nätverket har en Airport Extreme som nav. Väntar ivrigt på att kunna investera i en äppelteve och en iPhone (som jag väntar på att Telia ska släppa ).

Utrustningen jag använder ihop med mina Appleprylar kommer nästan uteslutande från Nikon (D200 och D2H plus optik). Bloggar med Wordpress som CMS på fredrik.welander.org och med Pixelpost som CMS på 365bilder.se. Skriver om musik på dagensskiva.com.

Läser dagligen trådarna om aktuella rykten och iPhone här på 99.se.

Sån är jag.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-18 20:49

Välkommen, här kommer du att trivas.

Yes!!

Hej och välkommen!
Tipsar om Aperture till alla fotograferande macanvändare. Så också nu. Ett alldeles förträffligt program till ett bra pris!
Håkan

Hej och välkommen in i värmen.

Riktigt roligt att se att man inte är ensam som "Apple Family"

fredrik.welander.org var snygg!

1
Bevaka tråden