Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hallå!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-17 11:29

Jens heter jag å är ganska ny här på forumet.

Jag har hållit på med Mac sedan 93-94 (började med det i skolan), men själv aldrig ägt någon tills i april förra året då jag köpte mig en Macbook 2GHz.
I julas köpte jag en iPhone som jag också är väldigt nöjd med
Har arbetat lite med Mac och diverse musikprogram ProTools, Sound Designer II samt lite andra program.

Nu håller jag på att plugga till nätverkstekniker (ingår Linux, Cisco, Windows 2003 Server & Citrix) här i Sthlm. Klar till sommaren då jag ska försvara mitt ex-arbete, men har redan börjat jobba på en amerikansk firma i stan.

Andra intressen förutom datorer är musik , fotografering och språk (pratar svenska, engelska, tyska, polska och spanska).

/Jens

KaRo

Hej Jens !
Jag är också rätt ny här (nov-07) och ny Mac-ägare. Helnöjd hittills eftersom allt fungerar så smidigt. Jag har märkt att Mac:are är lite av mångsysslare. De gillar inte bara datorer utan också fotografering, musik och annan skapande verksamhet.
Det måste vara bra med alla dina språkkunskaper. Om du bara lär dig alla tekniska termer skulle du väl kunna få jobb i många länder ?

Hej och välkomna!

Varför inte en liten notis i "Vi som har FlickR-konto" om du gillar fota och kanske har lite bilder på nätet *nyfiken*

1
Bevaka tråden