musik till iphone?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hur får ja in musiken i min iphone?
ja itunes 7.6 de senaste iaf, men när ja drar över musiken blir de ett stopp märke typ att de inte går, hur gör ja för att få in musiken i den?:p

• Medlem
  • Hillared
  • 2008-03-12 16:32

Jag rekommenderar att skapa en playlist som är till för den musik du vill ha synkad till din iPhone och sedan under Music tabben i inställningarna för iPhone (i iTunes) väljer du att den skall synkronisera endast en (eller flera) valda playlists.

Givetvis kan du även välja att synka all musik om du har utrymme för det i din iPhone.

Att bara dra låtarna till iPhonen i vänstermenyn fungerar inte vad jag vet, dock har jag aldrig provat att göra så.

• Medlem
  • Lund
  • 2008-03-12 19:02

Jag kör en playlist som heter iPhone som telefonen synkar mot, tycker det är en otroligt smidig lösning. Tidigare har jag varit negativ till att hålla på att synka mot iTunes istället för att bara dra över filerna, men detta är pefekt. Man kan ta bort låtar och lägga till nya utan att behöva oroa sig för att ta bort dem helt från datorn och man vet alltid vilka låtar man har på telefonen.

• Medlem
  • Hillared
  • 2008-03-12 21:35
Ursprungligen av wosk:

Jag kör en playlist som heter iPhone som telefonen synkar mot, tycker det är en otroligt smidig lösning. Tidigare har jag varit negativ till att hålla på att synka mot iTunes istället för att bara dra över filerna, men detta är pefekt.

Jag kör med samma lösning att jag har en playlist som heter "iPhone" som jag synkar telefonen mot, funkar riktigt smidigt får jag säga

1
Bevaka tråden