Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny knapp till svart Macbook?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min katt har lyckats pilla bort och tugga sönder h-tangenten på min svarta Macbook. Finns det något (relativt) billigt sätt att skaffa en ny? Jag har hittat knappar som man kan köpa en och en efter vad man vill ha på thebookyard.com, men de är rätt dyra.>_< Finns det nåt billigare alternativ, helst inom Sverige?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-04 10:17

5 pund är väl inte mkt att prata om för att få ett fungerande tangentbord?

Personligen - och som student - tycker jag det känns rätt dyrt med 60 spänn för en liten plastbit. Dessutom GÅR det ju att skriva på det, man måste bara sikta lite mer när man ska träffa h-tangenten.

Man kanske skulle fila till en heineken-kapsyl och klistra dit istället - i sann studentanda.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-04 14:12

Som katt ägare som har råkat ut för en liknande sitution så lider jag med dig - min tangent var dock bara bort plockad så jag kunde sätta tillbaka den - det är inte lätt att gå på virtuell mus jakt

Även en student måste vara kapabel att prioritera! Googla! Hittar du inget under 60:- får du la nöja dig utan

1
Bevaka tråden