Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har glömt presentera mig!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,

Mitt namn är Oliver Wide-Swensson! Jag har varit medlem på 99.se under en längre tid men det är inte förrens jag köpte min Mac i höstas som jag har börjat besöka sidan dagligen.

Jag skulle vilja passa på och tacka alla som alltid är så artiga och vänliga på forumen! Här finns det alltid svar! Känns tryggt! Jag har lyckats konvertera två av mina kompisar till att köpa Mac och de har fått rådet att besöka sidan också..

Jag kör en vit Apple Macbook som jag är mer än kanon-nöjd med! Fungerar som en klockan! Ett jäkla bra klocka.. Har även en svart 30GB iPod och har långt gångna planer på att köpa en iPhone då jag bor i London för tillfället.

Over and out.

Besök gärna mig blogg om mitt liv i London: http://wide-swensson.blogspot.com/

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-03 15:17

Hej oliverwide!
Kul att du trivs här! Jag kikade in på din trevliga blogg, VÅREN 2008 står det. Det låter härligt, har du vår du? Så skönt. Hemma hos mig är det fortfarande vinter och i morse snöade det!

Ursprungligen av Eva:

Hej oliverwide!
Kul att du trivs här! Jag kikade in på din trevliga blogg, VÅREN 2008 står det. Det låter härligt, har du vår du? Så skönt. Hemma hos mig är det fortfarande vinter och i morse snöade det!

I Stockholm är det varannan vecka vår och vinter

Ursprungligen av Eva:

Hej oliverwide!
Kul att du trivs här! Jag kikade in på din trevliga blogg, VÅREN 2008 står det. Det låter härligt, har du vår du? Så skönt. Hemma hos mig är det fortfarande vinter och i morse snöade det!

Njao..men faktiskt! Det är inte så varmt men solen skiner om dagarna. De är i chock för att det inte regnat på länge. Annars syftar rubriken på att jag bara ska vara i London under våren, pga studier..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-03 17:38

Nygammal som gammalny, hälsar jag dig välkommen i efterskott. Kul att ha dig här och att du trivs med din Mac! Och att du gillar att vara på detta forum. Här finns gott om utrymme för att både ge och ta.

Välkommen in i värmen!

1
Bevaka tråden