Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker videoguru för reklamfilmer

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena,
Vi ska ta fram reklamsnuttar till vårt företag. Jag behöver nu någon som kan ta på sig att sätta ihop en fräsch 5 och 10 sekunders till att börja med. Dessa kommer visas på flera av våra största TV kanaler. Blir vi nöjda så finns det inget direkt limit på vad det kommer ge. Du kommer arbeta med ett företag som är störst inom sin bransch. Viktigt att du har tid och kan arbeta effektivt då det ofta är snabba puckar.
Visa mig vad du kan/har gjort.

Och som vanligt - Bråttom. Kontakta mig asap om du vill försöka eller känner någon som vill.
Vi pratar produktion redan nästa vecka.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2008-02-08 07:03

Hirsch produktion har jag jobbat med, mycket lättarbetad kille, mycket kontakter, snabb. Kolla Eniro - Tel. 08 - 33 00 28. Hälsn P. Jernberg

Snacka med Björn Sidfeldt: http://www.sidfeldt.se/01.html

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-02-08 08:13

Finns det inga tjejer som använder Mac?

Jag är en nybliven - mycket lycklig ägare till en MacBook. Men jag är mycket förvånad över att det verkar vara övervägande killar som har upptäckt Mac´s underbara värld! Finns det inte någon mer tjej som har blivit frälst som jag - vore kul att veta om jag är unik eller om det bara är så att killarna är duktigare på att vara med i diskussioner. Hoppas det bara är så, för annars går ni verkligen miste om något, tjejer!! Jag vill i alla fall aldrig någonsin ha någon annan dator än en Mac i fortsättningen - förstår inte hur jag kunnat använda mig av PC förut - de är ju så otroligt tråkiga!!:D

1
Bevaka tråden