Köpa Macbook nu eller vänta?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-02-04 18:29

Tänkte skaffa mig en svart macbook.
Även om modellen står i neutralt läge på köp-rekommendation känns det lite som den varit med ett tag och det kanske kommer en ny snart..vad tror ni?

Blev riktigt sugen på Air när den kom, men lite grejer den saknar tycker jag jämfört med macbook.

Sen kanske det kommer en ny Pro snart, dock tror jag inte jag behöver en sån.

Jag är ute efter en bärbar som sagt, så ingen stationär är intressant. Sen ska jag ha den till vanligt surfande, lyssna på musik, ladda ner film/musik och spela in gitarr och sång. Även trixa lite med inspelningsprogrammet Cubase LE.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-04 21:24

Om jag har förstått alla rykten rätt så är det ingen som förväntar sig en "vanlig" snart. Däremot är det många som hoppas på en MacBook PRO snart. Om du skall köpa nu eller vänta beror ju direkt på hur akut situationen egentligen är. Kan du inte klara dig utan så är det nog inte fel att köpa nu. Kan du vänta kan det ju finnas något runt hörnet...

Hur man än gör köpter man ju fel sak, för snart kommer det nått nytt man skulle vilja ha istället.

Det lär inte dyka upp någon ny MacBook innan sommaren gissar jag.

Hur mycket skulle det skilja i pris i sådana fall om man skulle vänta tills den nya uppdateringen kommer. Om man jämför med de versionerna som finns ute nu. På MacBook Pro vill säga?

1
Bevaka tråden