Det är så att jag köpte min MBP beggad för ett par år sen. Jag visste lite, både om att de första MBP hade barnsjukdomar och att denna varit inne på lagning ett par gånger (oärlig säljare). Sedan jag fick den har jag bytt båda fläktar och nu går den bra. Blir dock sjukt varm under och batteriet jag fick då Apple återkallade batterier, svällde och jag fick skicka tillbaks det. Har fått tipset att reklamera datorn, men det sket sig då denna ursprungligen är köpt av ett företag

Det som strular nu är en trasig tangent och trackpad. Det går inte att skriva med händerna vilandes till h/v om trackpad för då flippar pekaren och hoppar nånstans i texten, markerar text, tar bort etc etc... skitstörande!

Garanti har jag ju ingen, så vad har jag för alternativ? Apple Care kan jag väl inte köpa nu och skulle den täcka felet... Skulle ju inte lägga 4 papp och så räknas det som skada jag orsakat själv.
Skicka in till LAN-Master skulle kosta en j-vla massa, gissar jag på.
Köpa ny överdel/tangentbord på Powerbookmedic för ca 2500kr... Om det inte finns nåt billigare ställe.

Har varit lite inne på att köpa ny dator, men det är ju inga småpengar direkt...
Tacksam för tips!