Mighty mousen på garantin??

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-23 23:45

tja!

tjötade till mig en mighty mouse i samband av köpet av min macbook! nu är det så att den är trasig, försökte rengöra den så som de visar på vissa guider på nätet. fick upp den och rengjorde det som skulle rengöras men sen efter jag satte ihop musen så funkar den inte. lasern lyser som den ska osv men får ingen reaktion och knapparna fungerar ej. NU till min fråga, täcker garantin servicen tror ni?? jag vet det var klumpigt gjort men gjort är gjort

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-01-24 00:47

Om du har öppnat musen så finns ingen garanti kvar på den.

• Medlem
  • International user
  • 2008-01-24 10:48
Ursprungligen av crayzee:

tja!

tjötade till mig en mighty mouse i samband av köpet av min macbook! nu är det så att den är trasig, försökte rengöra den så som de visar på vissa guider på nätet. fick upp den och rengjorde det som skulle rengöras men sen efter jag satte ihop musen så funkar den inte. lasern lyser som den ska osv men får ingen reaktion och knapparna fungerar ej. NU till min fråga, täcker garantin servicen tror ni?? jag vet det var klumpigt gjort men gjort är gjort

Du kan prova att ringa Apple men om man ser att du har öppnat musen så kan du nog glömma det. Om du har Apple Care på din dator så har du 3 års garanti på datorn och alla tillbehör som du köpte tillsammans med den. Garantin gäller inte om du öppnar och pillar i burken eller tillbehören.

//Rob

1
Bevaka tråden