Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Detta med att få billigare office 2008

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ÄNTLIGEN har jag köpt office 2004 på svenska. Efter många frågor om hur jag lyckas göra saker i word då jag och engelska inte är bästa kompisar. Men så ska man ju skicka saker till Tyskland tydligen.

Visst är det den här klister lappen med ett rött streck i? Sitter på locket på förpackningen jag har.

Men tror ni att man kan klippa bort kanterna på locket så man inte behöver ta ett vaderat kuvert eller ska man göra det?

  • Medlem
  • 2008-01-15 20:31

Vad undrar du egentligen?

Oj, nu när jag läser framgick det inte.. FÖRLÅT!

Är det den där klister lappen som jag skall skicka in? Har inte riktigt förstått om det är den. Även om man kan klippa i locket så man inte behöver ha hela locket med?

Jag gör säkert saker mer komplicerat än vad det är.

  • Medlem
  • 2008-01-15 20:41

Jag gissar att du menar att det finns nån sorts erbjudande. Kolla med Microsoft om du tvekar det minsta. Det vore illa om du klippte sönder något som ska vara helt för att gälla.

Mm det är ett erbjudande. Men då ska jag ta och kontakta dem imorgon. Mm riktigt synd om man förstörde erbjudandet.

  • Medlem
  • Lilla Edet
  • 2008-02-13 18:17

Hur gick det?

Har du klippte bort kanterna på locket eller inte?

Har du reden fått 2008?

Jag ska skicka uppgraderings blanketten till Tyskland också.

Var det något problem?

Någonting jag måste akta mig med?

Det gick kanon bra. Japp jag klippte bort kanterna på locket.

Nej jag har inte fått det ännu men som jag har förstått så är det på ingång till mig. För de har dragit pengarna från kontot.

Gick jätte bra att skicka allt, det gick en stund sedan fick jag en bekräftelse på att det hade kommit fram.

Visst var man nervös när man skicka iväg det men när mailet på att det hade kommit fram kom så kändes det riktigt skönt. Så nu väntar man bara.

  • Medlem
  • Lilla Edet
  • 2008-02-13 18:30

Har du betalt med kort eller banköverföring?

Har du skickat en kopia av kvittot eller ska det vara originalet?

Det vore synd om att missa erbjudandet på grund av ett fel.

Usch vad dålig jag är att kolla här märker jag. Ber om ursäkt för det.

Jag tog med kort, gick jätte bra. Kopia har vi skickat. Vi måste ju ha kvittot kvar om något skulle hända.

Oja verkligen synd. Hoppas det går bra för dig.

1
Bevaka tråden