Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur man öppnar en iPod Hi-Fi!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, här kommer glädjande besked för dom som vill öppna sin ipod hi-fi. Jag har lykats få upp den och kommer att lägga upp bilder, på hur det går till!

Kommer dock att lägga upp dom i morgon. nu ska jag bygga pepparkakshus!

Varför skulle man öppna den?

Ska du förstöra kreativiteten? Klart man vill öppna sina prylar för att se vad som finns inuti!

Jahaa, ok, DÅ är jag med!

In The Box

Ok, om man vill ta sig in i sin Hi-fi gör man det på egen risk. Det är lätt hänt att den kan skadas på ett eller annat vis. Man behöver två skruvmejslar (platta), en att trycka i mellan den svarta fronten och den vita yttrekanten. Den andra att lösgöra den svarta tunna skal som är på klistrat. Under detta skal ligger en massa skruvar som gör det lätt att ta sig in. Lätt som in i. Jag förstörde dock min ganska mycket när jag gjorde detta. men jag ville in, för basen i min ipod hi-fi hade lagt av och apple skulle ta 2800kr för att laga den. Medan en snäll elektronik gubbe tog 400kr. Men nu när man vet hur man gör så ska det nog gå lättare. Jag har dock inte hittat någon på nätet som har tagit sig in ipod hi-fi:n. kanske den första här då..

1
Bevaka tråden