Fotoböckerna jag beställt har fortfarande inte kommit

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag beställde två fotoböcker den 8:e december (frustrerad över att inte kunna beställa med samma leverans!). Jag fick bekräftelse på att de var levererade den 12/12 resp. 13/12.

Fortfarande har böckerna inte anlänt, och på min beställningssida står det: "Fraktfirmans spårningsnummer: Ej tillgängligt"

Jag har försökt komma i kontakt med supporten, men inget svar där heller. När jag gjorde beställningen fick jag veta att det var senast den 9/12 som gällde för beställning som skulle vara framme till jul - det skulle man nog inte litat på...

Någon mer som haft problem med att få sina böcker? Någon som har en idé om vart man skall vända sig? Har betalt nästan 1000kr för "julklapparna"...

Jag beställde kalendrar 10 dec vilket kändes bra eftersom det tydligt stod att man måste beställa senast 11 dec för att få leverans innan jul (innan 25 dec). Idag är det lördag 22 dec och de har inte kommit än. Det kan rimligtvis inte betyda något annat än att vi saknar julklappar till tre personer. Jag är besviken. I brist på annat telefonnummer ringde jag Apple Store där jag fick beskedet att det inte har med iPhotobeställningar att göra och därför inte vet något om min order. Man kan tydligen endast kommunicera med iPhotofolket via e-post och man ska nog, enligt Apple Store, räkna med att det kan ta upp till 48 timmar innan man får svar.

Jag kan inte tänka mig, men hoppas naturligtvis ändå att de levereras av budfirma på måndag.

1
Bevaka tråden