Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World of Warcraft

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Blizzard fortsätter sin trevliga tradition att vara ytterst Mac-vänliga och har idag meddelat att World of Warcraft kommer till Mac OS X. Troligtvis blir det, precis som med Warcraft III, en hybrid CD med både Windows och Mac version på.

Screenshot

Ciryon

Oj, vad "oväntat"! Detta kommer nog bli det första MMORPG spelet jag kommer att försöka seriöst spela. Skönt att Blizzard satsar på dom som inte är lika hardcore som dom som spelar Everquest är. Jag vill precis som med Warcraft bara kunna plocka upp och lägga ner spelet då jag har lust helt enkelt, och Blizzard statsar på det nu och det verkar lovande.

En annan sak är att många av funktionerna i World of Warcraft är fortfarande rätt hemliga. Tydligen vill dom inte offentliggöra hela påsen medan deras godis är den bästa. Undra vad det kan vara för saker igentligen?

Nej, något MMORPG spel som jag gillat hade varit Myth Online eller liknande. Tänk er att vara en Beserk i en formation som springer runt Cloudspine och slår ner Wights.

Fan. Ny kommer tårarna...

(Ja, varenda gång jag tänker på Myth så grinar jag! Det är sant!)

Hur mycket RPG är Myth egentligen?

WoW ska bli mycket trevligt.

Kolla in E3 trailern

Långöra.

Shit hon hörde mig... *kuta*

1
Bevaka tråden