Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hänger sig när jag fyller i rutor

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett märkligt problem. När jag ska fylla i vissa rutor i vissa program (ex. personnummer vid inloggning till banken, sidstorlek i photoshop) hänger sig Tiger. Jag kan inte trycka i något annat program för att byta men jag kan däremot använda äpple + tab för att byta. Musen fungerar annars att röra på. Enda lösning är att trycka äpple + alt + esc för att tvångsvsluta programmet där jag försöka mata in något. Sen är allt frid o fröjd tills jag behöver fylla i nått igen.
Har precis installerat en Wacom-bräda och Corel Painter.
Svårt att beskriva det här snyggt, men känner någon igen det?

Senast redigerat 2007-12-09 23:30
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-12-10 13:21

Kan någon moderator flytta på detta till Mac OS X och byta till en bättre beskrivande rubrik?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-12-10 13:23
Ursprungligen av Butterfly:

Har ett märkligt problem. När jag ska fylla i vissa rutor i vissa program (ex. personnummer vid inloggning till banken, sidstorlek i photoshop) hänger sig Tiger. Jag kan inte trycka i något annat program för att byta men jag kan däremot använda äpple + tab för att byta. Musen fungerar annars att röra på. Enda lösning är att trycka äpple + alt + esc för att tvångsvsluta programmet där jag försöka mata in något. Sen är allt frid o fröjd tills jag behöver fylla i nått igen. Har precis installerat en Wacom-bräda och Corel Painter.

Har du provat med att bara ta bort Wacom-plattan alt även avinstallera drivrutinen? Vad händer då?

Vi utgår från att du har uppdaterat Tiger och drivrutinen till Wacom-plattan till den senaste versionen...

1
Bevaka tråden