Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu är MacHeist 2 ute!

Tråden skapades och har fått 123 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hoppas verkligen jag får min MBP snart så jag kan installera de här programmen...
Har löst (visserligen mha Backroom-trådarna) alla Heist:er hittils, och de verkar vara riktigt bra program!

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-30 13:03

Som ny mac användare så far man lägga alla loots på hög en stund tills man vet vad man kan tänkas behöva. Men det är iaf ett kul tidsfördriv att Heist'a, om än den sista var aldeles för klurig för mig att klara utan "Backroom"

Helt otroligt vilken hög med program det blivit nu. De tre sista nu var rätt roliga. Skall bli intressant att se vad som hamnar i "bundlen". Pixelmator är väl bekräftat i alla fall.

Laborera lite med grejerna på förstasidan så väntar en liten överaskning.

MacHeist Easter Egg Revealed! $50 Worth of Apps Free!
Look behind the painting on the front page and get DEVONnote, Hana, and Billy Frontier all for free! Sweet!

http://digg.com/apple/MacHeist_Easter_Egg_Revealed_50_Worth_of_Apps_Free

Och mission 4 är igång!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-08 23:54

Och jag är klar med Mission 4. XSlimmer är ju faktiskt riktigt trevligt.

Om 45 minuter presenteras "bundlen" i MacHeist-kanalen på IRC.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-09 00:31

Då sover jag nog.. men kul att kolla in imorgon! Att pixelmator kommer med är väl redan bekräftat?

Jo Pixelmator är bekräftat. Och jag skall upp och jobba om 3-4 timmar. Kanalen är helt galen med 600 användare som alla pratar i munnen på varandra...

Jag är ny medlem och registrerade mig precis, när jag loggat in ser jag ju en hög program(en lite rabatt), har jag fått full-versionerna av de, eller?

De är fullversioner på så sätt att de har alla funktioner som programmen annars har, men går normalt inte att uppdatera till nya versioner.

Gäller samma sak med programmen man köper? Eller kommer man få en "äkta" licens med dem?

Då brukar det vara en riktig version som man kan uppdatera, såvida det inte står något annat. T ex TextMate som de hade förra året går bara att uppdatera inom version 1.x medan de som köpt TextMate på vanligt sätt har blivit lovade fri uppdatering till TextMate 2 när den versionen kommer.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-09 20:57

Det är bara att läsa vad det står i programbeskrivningen. Det verkar som att man får flera gratisuppdateringar med vissa program i år.

Snapz Pro har jag alltid velat ha, man kanske skulle köpa året paket, det är ju många dagar kvar och snart är redan Snapz Pro klart.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-12 20:36

Ja, det ser ut som att alla program kommer att bli tillgängliga mot slutet av kampanjen, precis som det ju blev förra året.

11 dagar och 9 timmar är ju trots allt rätt länge.

äh, jag är mest sugen på appsen i *förra* bundeln... typiskt!

blir det inget mer heist-pussel nu när bundeln är presenterad?

Ursprungligen av gabriela:

äh, jag är mest sugen på appsen i *förra* bundeln... typiskt!

blir det inget mer heist-pussel nu när bundeln är presenterad?

Tror inte det men om du vill få chansen att köpa shareware lite billigare så kan jag rekomendera Maczot. Just för stunden finns det inget som lockar men det brukar vara en hel del bra grejjor där.

Sådärja, Snapz Pro upplåst och MacHeist II inköpt. Ska bli kul att kolla in de andra programmen också, testade TaskPaper lite när det var beta, kanske kan vara användbart.

Ursprungligen av Adrian B:

Sådärja, Snapz Pro upplåst och MacHeist II inköpt. Ska bli kul att kolla in de andra programmen också, testade TaskPaper lite när det var beta, kanske kan vara användbart.

Samma här. Jag väntade också in Snapz och så gav jag bort en licens på Appzapper till en släkting - har redan multipla licenser på det programmet.

Försäljningen har passerat 100'000 ex och därmed ingår även PixelMator

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Försäljningen har passerat 100'000 ex och därmed ingår även PixelMator

Det tog ju inte lång tid alls. Coolt. Dags att ladda ner.

  • Medlem
  • 2008-01-14 22:07

Nu har även Pixelmator upplåst!

Man kan även få fler program om någon köper paketet via någons " invite" länk, just nu erbjuds LaunchBar och det finns ett till program som ännu icke är presenterat.

Om ni planerar på att köpa bundeln så finns det inga nackdelar med att köpa den via min "invite" länk, jag skulle i alla fall bli mycket glad!

Min länk ----> https://www.macheist.com/buy/invite/438

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-14 22:44

Tror ni det kommer ännu fler överraskningar nu när alla program är upplåsta? Jag hoppas egentligen bara på att MyDreamApp kommer igång igen.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-01-14 23:21

Någon som fått sin nyckel till Cha-Ching ännu?!

Ursprungligen av Prehn:

Någon som fått sin nyckel till Cha-Ching ännu?!

Tja det står ju så här: Cha-Ching 2.0 uses new serial numbers. Your serial number will appear here Monday, right when the new version becomes available. så jag antar att den dyker upp snart.

Ehrm såg att det inte var 100'000 sålda ex utan snarare 100'000 dollar vilket i sig inte alls är dåligt.

Linky--->https://www.macheist.com/buy/invite/26722

Senast redigerat 2008-01-15 17:32

Tjohoo! Nu finns det ytterligare ett program att ladda ner från Heist, nämligen spelet Wingnuts2. Kolla på era "kvitton" för att se hur ni ska göra för att få det...

Det lite konstiga är att nedladdningslänken hänvisar till "thepiratebay.org"...

Ikväll lades VectorDesigner till!

14 program för 49 dollar!
Köp här!

Ursprungligen av chinobar:

Ikväll lades VectorDesigner till!

någon som testat vectordesigner?

Bevaka tråden