iPod Product(RED)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej!

Det är så att min 2nd Generation Product(RED) iPod nano blev stulen. Nu har jag lämnat in polisrapport och fått skadestånd från försökringen, men den finns inte på samtliga Apple hemsidor att köpa längre. Vet ni vad som har hänt? Är den ur produktion? Går det att beställa ändå på något sätt? Kan man specialbeställa? Varför är den nya iPod nano Produkt(RED) en sådan äcklig förg av rosa?

tack på förhand!

/Diana

Den finns så vitt jag kan se definitivt kvar, kolla apple.se -> Store -> iPod nano, till höger.

inte bara iPod nano, utan 2nd generation, alltså inte den med video, den före.

Ursprungligen av windcatcher:

inte bara iPod nano, utan 2nd generation, alltså inte den med video, den före.

När Apple uppdaterar sina produkter slutar de sälja de gamla. Som de flesta företag. Så den Nano (RED) som finns nu är den som finns. Alternativet är att gå till någon återförsäljare som kanske har den gamla varianten på lager. Men hos Apple själva hittar du den aldrig. Men nya är bättre, om än fulare (subjektivt iofs) färg. Men slå till med en svart istället, grymt snygg den med.

Grejen var att det är själva Product Red jag vill ha. Jag tycker att om jag ska köpa en iPod så kan jag lika gärna skänka en del av det jag betalar till förmån av Aids och Hiv bekämpming. Den gamla iPod nano såldes bara över internet, så jag antar alltså att den inte finna någon annanstans att köpa.

synd.

1
Bevaka tråden