Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem m. SafariPlus i OSX 10.4.11

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick problem med Safari härom dagen. Det la av direkt, "programmet har oväntat avslutats". Jag försökte med allt möjligt, installerade om Safari, tog bort Safari plist-filen o.s.v. Samma problem kvarstod! Kom då på att jag kör SafariPlus och att detta kanske var problemet. Tog bort SafariPlus och som i ett trollslag så fungerade Safari igen. Detta har uppstått efter uppdateringen till 10.4.11. Kanske funkar inte SafariPlus för OSX 10.4.11?

Nån som vet hur jag kan få SafariPlus att funka i 10.4.11?

/Jonas Palm

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-21 01:08

10.4.11 uppdateringen uppdaterar safari till v3, så du behöver uppdatear eventuella plugin till versioner som funkar med safari 3.

Ursprungligen av ntity:

10.4.11 uppdateringen uppdaterar safari till v3, så du behöver uppdatear eventuella plugin till versioner som funkar med safari 3.

Jag har 10.4.11 men Safari 2.0. Uppdateringen har inte ändrat Safari till v3.

/JP

Ursprungligen av Jonas Palm:

Jag har 10.4.11 men Safari 2.0. Uppdateringen har inte ändrat Safari till v3.
/JP

Det var ju originellt. Både min iBook och PM G5 kör numera Safari 3 efter uppdatering till 10.4.11. Utan problem skall också tilläggas.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-21 10:39
Ursprungligen av Jonas Palm:

Jag har 10.4.11 men Safari 2.0. Uppdateringen har inte ändrat Safari till v3.

/JP

¨
kolla under "om safari" safari 3 har brushed metal utseendet på 10.4.11 (men inte på 10.5)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-21 03:50

SafariPlus funkar fint med allt senaste - det är PicLens som strular. Ta bort det, innifrån Safari.

Ny SafariPlus e på G btw.

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2007-12-05 11:19

Input managers är ofta roten till allt ont. Tog bort mina och nu startade Safari 3 och gick i flera minuter. Förut startade det inte alls. Så nu kör jag Firefox igen.

1
Bevaka tråden