Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! Alla låtar har försvunnit från itunes

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, alla min låtar har försvunnit från mitt Itunes-bibliotek, men är kvar på min ipod, vet någon varför?
Det står tom att jag använt 3,94 gb, men det finns inget där.. ??????

Ursprungligen av sarah1:

Det står tom att jag använt 3,94 gb, men det finns inget där.. ??????

Var står det att du har använt 3,94 GB?

där man kan göra ändringar osv när man kopplar in sin ipod..
nu står det att jag har ett annat bibliotrk..jag har bara använt min egen itunes..vad ska jag göra?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-15 22:15
Ursprungligen av sarah1:

där man kan göra ändringar osv när man kopplar in sin ipod..
nu står det att jag har ett annat bibliotrk..jag har bara använt min egen itunes..vad ska jag göra?

Det är väl statistiken över just din iPod som visas där?

Om du startar iTunes utan att ha din iPod inkopplad, finns där ingen musik under Bibliotek>Musik då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-14 16:56

Har du provat att söka efter någon låt i Spotlight, för att se om låtarna finns någonstans på hårddisken?

Vad faaaaaaan!!!!!!!! nu har det hänt igen!! jag återställde min ipod, och det tog två dagar för mig att importera alla min skivor till itunes och nu är allt borta igen??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-18 00:07

Guuuuud va trist!!!

(Det är inte omöjligt att du kan få hjälp med ditt problem om du skulle vilja det, men då måste du nog ge oss lite ledtrådar. Vad använder du för dator? Mac? Vilket OS? Leopard? Vilken version av iTunes? Hittade du låtarna med Spotlight som jag undrade om förra gången du fick problem?)

Jag har Windows XP och Itunes 7.5...vad är spotlight för något?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-18 14:08
Ursprungligen av sarah1:

Jag har Windows XP och Itunes 7.5...vad är spotlight för något?

Ok, så du kör Windows/PC och inte OSX/Mac. Spotlight är sökfunktionen i OSX. Har du provat att söka filer och mappar på din dator? Start > Sök > Sök filer och mappar...

Kanske har all din musik lagt sig i något biblioteksmapp som är knutet till iTunes. Prova att söka igenom enhet C och eventuellt andra enheter om du har det.

1
Bevaka tråden