Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE T610, i morgon kommer den!?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var skall man handla om man vill ha denna vackra tingest till bästa pris? Helst utan att bli rippad på konfekten?
Kollar man på Pricerunner.com så listas två butiker som billigast, ClickOnTime och TechShop. Priset är 3795 ink moms och runt 3900 med frakt. Båda affärer har fått ganska binära betyg på Pricerunner. Vissa hyllar dem och andra totalratar dem. På det hela taget ligger de runt 4/5 i betyg.

Vågar man beställa från någon av dessa webshoppar? Vilka säkerheter har man som konsument? Hur fungerar det med garantier? Jag menar, jag kan spara nästan 1000 spänn på att beställa mobben via nätet, men vill ju helst inte bli snuvad på konfekten...

/Jont Olof

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-11 20:53

Är det bekräftat att den kommer redan imorgon? Då blir det ju en trevlig present till sig själv när jag kommer på besök hem till Sthlm imorgon:)

Well, jag baserar det på alla tidigare inlägg som förts i ämnet i granntrådar till den här. Det har även nämnts på tidningen mobils hemsida (kolla granntråden)... Så jag bygger det endast på vad jag hört diskuterats här och annostädes!

/Jont Olof

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-11 20:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jont Olof
Well, jag baserar det på alla tidigare inlägg som förts i ämnet i granntrådar till den här. Det har även nämnts på tidningen mobils hemsida (kolla granntråden)... Så jag bygger det endast på vad jag hört diskuterats här och annostädes!

/Jont Olof

Ok, det har jag sett men tänkte någon med insider info kanske visste mer..

Nej... Tyvärr inte! Men prylgalning som jag är lever jag i tron att mobben kommer snabbare än kvickt...

Men frågan kvarstår ju huruvida man skall våga använda obskyra (?) nätaffärer för att kapa prislappen!

/Jont Olof

Geab skulle väl få den ut till butikerna på onsdag tror jag, för det skulle ta två dagar från att den kommer till centrallagret innan den når butikerna.

Vad gäller webbshopparna så tror jag du ska tolka betygen på Pricerunner såhär: Om allt fungerar som det ska så är de klockrena. Och i de flesta fall fungerar det. Men när det väl strular så kan det strula rejält. Så du får väl se det som lite större risktagande mot ett betydligt lägre pris.

Jag har iaf beställt min från dustin i fredags.. 4200 inkl moms och frakt.. LIte dyrare men i gengäld vet jag att mobilen skickas så fort de får in den...

Kunde tyvärr inte hålla mig så nu får man sälja av T68:an så fort man fått T610:an

1
Bevaka tråden