Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väggfäste till Mac mini?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-23 22:57

Hallåj! Någon som har något smart knep för att sätta upp Mac minin på väggen? Något smart fäste?

Det finns: MiniHitch Multi Mount, Mac Mini väggfäste eller för VESA
http://www.macforum.se/?katnr=4,5

Väggfäste Mac mini

Hello guys,

Tänkte bara kolla om det är någon som har eller känner någon som har det här väggfästet och är nöjda eller missnöjda med det?

Försökt hitta det i sverige men det verkar vara lögn i h-vete att lyckas med

H-Squared, LLC - Online Store : Mini mount - HSQ-MINI MOUNT-X

Inlägg #3 har flyttats hit från en annan tråd. Var vänliga sök innan ni startar nya trådar! Det är stor chans att det redan finns trådar i ämnet, och då är det bättre att fortsätta där än att starta ännu en tråd om samma sak.

/Mod

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-08-11 21:12

Är det själva lyset du är ute efter, eller bara monteringen? I det senare fallet borde man kunna lossa bottenplattan, borra hål i den och montera den på väggen. Sedan "skruva" fast Macminin på den

Hallå kenjon,
Sitter inte så till att jag kan kolla plattan nu men jag tror att den saknar förstärkningar på insidan vilket nog gör den ganska osäker att bara skruva upp. Fästet jag länkar till har ju en metallram på insidan. Skall kolla upp det iaf när jag kommer hem.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-08-18 17:34

Minin väger inte så mycket, så det håller. Jag har en i akrylplast för gamla Macmini, har suttit på väggen i flera år. I en husbil...

1
Bevaka tråden