Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen programuppdatering i Kina

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag befinner mig för tillfället i Kina och har problem med all kommunikation med apple.com. Efter hårddiskproblem och byte har jag installerat om 10.4 och behöver uppdatera för att få iLife m.m. att fungera. Programuppdateraren fungerar inte, den laddar ner ett par kb och sackar ner totalt. Finns det någon alternativ server som inte går genom apple.com domänen där man kan ladda ner uppdateringarna 10.4.2 fram till 10.4.10?

Funkar oftast hyfsat för mig här i Beijing (ADSL från CNC). Men visst kan det strula lite ibland med att någon uppdatering segar och till slut "time-outar", Men då har det räckt att starta om nedladdningen. Annars går ju alla uppdateringar att ladda ner direkt från Apple. Det finns en "combo"-uppdatering som gör alla föregående 10.4.x till en 10.4.10 (http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/macosx_updates/). Se till att du väljer rätt efter vilken processor du har - PPC eller Intel.

1
Bevaka tråden