Medal of honor- Airborne

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-08 13:54

Vilket spel! Det enda dåliga var att det tog slut bra snabbt tyckte jag. Men så läste jag det här:
Varje uppdrag börjar med att Eddie La Pointe ska infiltrera fiendens områden, sabotera vissa befästningar och samtidigt placera radiosändare så att flygplanen ovanför kan släppa av sina fallskärmsjägare på rätt plats.

Hur spelar man fransmannen? Har jag dubbelt så många banor jag missat!?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-08 13:57

Svarar mig själv, måste vart från en tidig recension.

Originally, the player was to have a second role as pathfinder Eddie La Point, resulting in a jump into each mission twice as the two different characters, and having different objectives.[4] The pathfinders dropped around an hour before the bulk of the airborne force, and had the job of marking the drop zone, setting up the Eureka transponding device guiding the C-47 pilots, and finding any areas of opportunity in the vicinity. As development of the game progressed, it became evident that splitting up the missions wasn’t working, and the decision was made to merge some of the pathfinder objectives into the current missions, and use the single character of Boyd Travers

Jo det verkar spännande.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-08 19:35
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jo det verkar spännande.

Spännande? Det är det bästa i sin genre just nu vill jag påstå. Funkar grymt under Boot Camp med ett 128MB grafikort som finns i senaste MacBook Pro. Allt på max. Det trodde jag inte.

• Medlem
  • Falkenberg
  • 2007-10-10 17:39

Vänta du bara på Call of Duty 4. Har precis spelat sönder hela mp betan på mitt Xbox 360, det spelet lär bli jävligt nice! Kommer CoD 4 till mac? någon som vet?

1
Bevaka tråden