Jag vet inte om jag ligger i rätt avdelning, dessutom ser jag inga andra inlägg om det problem jag råkat ut för. Det måste finnas massor.

För 5 dagar sedan provade jag en vara som man gratis fick prova i en vecka (inget program.) Jag registrerade mig. Efter 3 dagar insåg jag att detta var ingenting för mig. Jag letade överallt efter en mailadress att skicka meddelande att jag inte ville fortsätta efter gratisveckans slut.fanns inget. Men ett meddelande fönster skrev jag i allt detta jag här nämt. De fortsatte som om det regnade. men jag var ettrig, ett dygn senare Igår, fick jag ett mail där man bad mig avregistrera mig. Hur krångligt som helst, men jag fick i alla fall en bekräftelse på att jag var avregistrerad.
Jag får samma giftiga mail om att dom är glada att jag är regisrerad och att jag borde handla. Förbannad skrev jag i deras ruta och förbjöd dem att fortsätta med deras mailtortyr. Jag vill göra det, man gör över allt annars, spärra dom från mitt mail. det borde väl gå, eller skall jag tolerera detta. Är det här vad man kallar för skräppost(spam.
Någon kunnig.