Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Entourage-problem: Kontroll av e-postadresser

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-10-02 23:44

Hej!

Är så trött på entourage. Krånglar alltid. Nu och då kan man inte skicka mail till vissa adresser och ibland går det inte o skicka till grupper (en enda adress är fel är orsaken - men vilken..?) Jag har stängt av kontrollera -adresser funktionen men det hjälper inte alls. Det har inte med leverantör o göra heller för det är samma problem överallt.
Jag hatar att entourage vill leka besservisser o bestämma vilka adresser man kan skicak till. Ofta gillar den t.ex. inte sprayadresser fastän de funkar. Och om den nu reagerar på nån fel adress så får väl jag skicka dit om jag vill ändå! ddet är ju inte mer än att mailet kommer i retur, men nu går det inte ens o få iväg skiten.. grrr så tröttsamt.

Nån som vet nåt annat mailprogram där jag kan behålla
-mappsystem
- kategorier på både epost och kontakter (använder det mycket nu och med färg-funktionen som är grymt bra - t.ex olika färger för olika jobb och projekt och folk som är knutna till dem)
- hade gärna haft identitetsystemet också men går det inte så går det inte...

Tacksam för tips!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-03 07:08

Gmail.

Yes!!

Jag har förtydligat rubriken. Tänk på att alltid skriva tydliga rubriken, eftersom det ökar möjligheten att få svar på frågor och gör det enklare att söka på forumet.

Thunderbird med tags funkar fint här

1
Bevaka tråden