Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudproduktioner under /mac?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, varför ligger kategorin 'ljudproduktioner' under /mac, fastän den syns i kategorilistan på /musik?

  • Medlem
  • 2007-09-30 19:21

Har jag inte svarat på det här för ett tag sedan? Nåväl, det är en rest från hur det såg ut tidigare. 99mac hade EN kategori för allt med ljuddonande. "ljudproduktion". Sedan stoppade vi in den bland 99musik-delen. Den är delad mellan /mac och /musik för övrigt.

Nu när du säger det så har jag nog läst det där innan...

Blev konfunderad över mac-skylten upp i hörnet bland ljudproduktion när jag kom från musikdelen.

Vore det bättre om vi splittade upp ljudproduktion-forumet så att innehållet sprids över rätt forum på /musik?

  • Medlem
  • 2007-10-01 08:45

Visst vore det bättre så, men det är ett rejält jobb som åtminstone jag inte orkar ta tag i just nu. Det får vara lite lagom dåligt tills vidare.

Ursprungligen av jgb:

Visst vore det bättre så, men det är ett rejält jobb som åtminstone jag inte orkar ta tag i just nu. Det får vara lite lagom dåligt tills vidare.

Men då lägger jag det till 1.5-listan? Samma sak kommer hända med "internet" och "utveckling" som ska splittas och flyttas till /webb nämligen. Kul att ha lite jobb bokade

  • Medlem
  • 2007-10-01 09:21

Lägg till det i listan bara. Det är "bara" 1087 trådar hittills att sortera.

Jag tycker det känns som en väldigt bra tid att flytta över den helt snart. Så för min del så får du jättegärna lägga det till 1.5-listan!
Till vilket datum är 1.5:an planerad?

1
Bevaka tråden