Leveranser från Applestore

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ulricehamn
  • 2007-09-25 14:38

Nu står det såhär på min beställningsstatus

Citat:

Förberedd för avsändning
Beräknad avsändning: 27 Sep, 2007

Är det lönt att hoppas på tidigare leverans eller är det den 27:e som gäller....

(Är så löjligt upprymd över min väntande maskin att jag känner mig som en snorig pilt på julafton snarare än en respekterad systemutvecklare och familjefar .. )

Alla mina leveranser från Apple Store har kommit tidigare än preliminärt leveransdatum. Ibland rejält såsom en dryg vecka, och ibland bara några dagar. Kolla status regelbundet.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-25 16:55

Notera att avsändning != leverans dock...

• Medlem
  • Ulricehamn
  • 2007-09-25 18:16

Nä det är klart, synd att jag inte fick iväg beställningen före helgen, så kunde jag hoppats på fredag. Nu blir det väl som tidigast på måndag så jag får sitta och tugga fradga och läsa Hillegass cocoa bibel hela helgen utan att kunna praktisera mina nyfunna kunskaper.

Ibland är livet bra hårt, men så är det

• Medlem
  • Ulricehamn
  • 2007-09-26 06:49

YIIHAAA

Citat:

Skickades den: Sep 25, 2007

Dags för elwiz att anträda en munter dans

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-11-06 21:16

Otrolig Väntan

Jag köpte ny Mac den 28 oktober. På Macoteket sa dom att nya opertvissytemet är bara att beställa direkt. Sagt och gjort. Det ska levereras den 16 november från Applestore. Jag är bedrövad. Som my användare av Mac så undrar man. TUR att jag INTE köpte till någon försäkring/support i 3 år för för att sitta i telefonköer som är värre än på telia så för att få hjälp så avstår jag dålig hjälp.

Jag beställde det nya tangentbordet förra onsdagen, kl 1515.
Torsdag kl 1145 knackar UPS snubben på dörren, snacka om sjysst leverans

Och enligt "statusen" så gick den från Holland..!

Jag väntar också på leverans, från Shanghai. ringde apple support och fick svaret att jag inte kunde spåra ännu för att man bara kan spåra från Holland. Nästa mån-tis trodde de att den skulle vara i Holland. Skickades igår från Shanghai. Leveransdatumet är ställt till 16-18 November.. finns det hopp om tidigare eller ska jag bara förvänta mig den 18:e ?

1
Bevaka tråden