Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Umeå: MacPub med prylfeber onsdag 3 oktober

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vad är det där översta som ligger i högen?

Ursprungligen av Andreashagg:

Vad är det där översta som ligger i högen?

iPhone Bluetooth Headset.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-09-26 19:23

Jag kommer.

Jag kanske kommer att dra med mig en utböling. Han kör faktiskt PC hemma, men jag tror han skäms lite. Han kör dock Mac på jobbet och hans sambo har Mac, så jag tror det kommer att gå bra

Om inte så kan han ju få sitta vid ett eget bord

Ursprungligen av Johan S:

Om inte så kan han ju få sitta vid ett eget bord

Som idag på förmiddagsfikat på jobbet.. Han tror nog att han är för fin för oss.

</OFFTOPIC>

Nio pers kan komma, en kan inte komma och kanske en utböling. Visst borde vi kunna få ihop några till? Nu när jag har leksaker att locka med dessutom...

Utbölingen kommer med all säkerhet. Han kanske skulle få ett namn? Petter kan vi kalla honom. Han har tillochmed reggat ett konto på 99.se nu, så han lär skriva här i tråden vilken sekund som helst.

Så då är vi 10 pers. Ni som känner folk som brukar kunna vara med men inte hört av sig denna gång kan ju ringa runt lite kanske. Jag känner typ Johan, Adrian och Samuel så jag är inte till så mycket hjälp.

Vars höll Svampe hus då, han var utomsocknes nånstans eller?

Han håller hus i Paris om jag minns rätt.

  • Medlem
  • TÄBY
  • 2007-09-29 10:44

Jag kommer troligen på onsdag

Kul. Vi ser ut att bli en hel del och även om det troligen inte kommer vara rusning där en onsdagkväll borde vi kanske kolla upp så att det finns ett långbord reserverat.

Ursprungligen av Marcus K:

Kul. Vi ser ut att bli en hel del och även om det troligen inte kommer vara rusning där en onsdagkväll borde vi kanske kolla upp så att det finns ett långbord reserverat.

Hmm, undrar om det verkligen är nödvändigt? Långbord behöver inte ens vara bästa formen, två bord nära varandra kan vara minst lika trevligt.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-09-29 14:49

Jag dyker gärna upp också men vis av andra missade macpubar, som jag sagt att jag skulle komma på, så säger jag nu bara: eventuellt och förhoppningsvis.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2007-09-30 11:20

Kommer.

12 namn hittills! Kan vi bli ännu fler? (Inte för det är ett egensyfte i sig, men det kanske finns folk där ute som missat att vi planerar en macpub.)

Hinner inte till 18.30, men dyker gärna upp nån gång efter 20, för en öl och lite touchande och pinchande!;)

Senast redigerat 2007-10-03 15:59
Ursprungligen av Tomas Svedgård:

Hinner inte till 18.30, men dyker gärna upp nån gång efter 20, för en öl och lite touchande och pinchande!;)

Stryk mig från listan. Hemskt ledsen, men jag kan inte komma loss i tid. Får smeka och klämmma i butik istället;)

Ja, det är bara att dyka upp, de flesta är nog kvar då (det viktiga är väl att jag är det så inte alla prylarna går hem ).

Ursprungligen av Adrian B:

Ja, det är bara att dyka upp, de flesta är nog kvar då (det viktiga är väl att jag är det så inte alla prylarna går hem ).

Ja, är det prylfeber så är det!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-02 09:01

Lägg till mig på listan. Jag har tenta på fredag, men visst kan jag komma förbi en stund och umgås :).

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-02 09:31

Jag har också tenta på fredag men en sväng vore trevligt att komma förbi. Har ju nyss införskaffat min första Mac. Så jag har massor med frågor

Härligt nu börjar vi bli riktigt många, kul!

En sistaminuten ändring gör att jag blir sen, dyker upp runt kl 21.00. Så spara på batterierna tills dess!

iPhone på laddning *check*
iPhone Bluetooth Headset på laddning *check*
iPod nano (med video) på laddning *check*
iPod touch på laddning *check*

Det kan nog bli en trevlig kväll

Ah, tråkigt, men det blir fler träffar.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-03 16:08

Jag dyker upp runt 19.30-20 skulle jag tro. Jag käkar innan jag kommer.

Här är vi samlade (varning för bred bild):

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-03 20:38

Vad glada ni ser ut?

Yes!!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-03 22:02

Väldigt trevlig kväll, men... inte gjorde den väntan efter iPhonen lättare!

Bevaka tråden