Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

pekaren försvinner

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har en powerbook g4 som jag kopplar till en extern skärm. Efter en utflykt i OS9 så förvrängdes upplösningen i den externa skärmen samtidigt som pekaren försvann från powerbooken. Jag använder 10.3.9 och har tvångsavslutat datorn flera gånger utan resultat: extraskärmen är fortfarande förvrängd och pekaren borta. Vore tacksam om någon vet hur jag ska hitta tillbaka.

Gösta

Power Mac G4

Hej! Jag har en Power Mac G4 med Mac OS X 10.3.9 installerad. Hur kan jag uppgradera till Mac OS X 10.4?? Har försökt men det går tydligen inte till den här datorn. Hårddisken är alldeles ny! Sen skulle jag vilja ha hjälp med att uppgradera Safari 1.3 till Safari 2.0, det går heller inte att ladda hem.. Är det någon som kan hjälpa mig? Tacksam för svar/ Anna-Lena

Ursprungligen av annalenamadsen:

Hej! Jag har en Power Mac G4 med Mac OS X 10.3.9 installerad. Hur kan jag uppgradera till Mac OS X 10.4?? Har försökt men det går tydligen inte till den här datorn. Hårddisken är alldeles ny! Sen skulle jag vilja ha hjälp med att uppgradera Safari 1.3 till Safari 2.0, det går heller inte att ladda hem.. Är det någon som kan hjälpa mig? Tacksam för svar/ Anna-Lena

Varför har du lagt in din fråga i den här tråden, som handlar om något helt annat?

Och för att kunna svara på din fråga så måste du nog lämna lite mer information.
Vad exakt har du försökt?
Kan det kanske vara så att du försöker använda en installations-skiva från en annan datormodell?
Eller kan det kanske vara så att du inte har någon installations-skiva alls, utan tror att 10.4 är något som du kan ladda ner, för det går inte.

Och angående frågan om Safari: Du måste ha 10.4 för att kunna köra Safari 2

Senast redigerat 2007-09-17 17:07
1
Bevaka tråden