När kommer nya Nano hos ÅF?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-09-10 20:33

Undrar om det är nån som har en aning om när nya Nanon kan tänkas finnas hos t ex Humac eller Macoteket?

• Medlem
  • 2007-09-11 11:55

Tyvärr är de bara listade där, de har än så länge aldrig funnits inne!

Om du klickar på den länken, och sedan klickar på lagerstatus, så ser du:
"Beställd från leverantören, ankommer 2007-09-13"

• Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-11 14:46

Var inne på Macforum i GBG igår och frågade om nanon. Både iPod Classic och Nano är på väg fick jag som svar, och någon modell skulle komma in i veckan. Jag beställde dock en nano från applestore i fredags och har fått hem den idag Så nu väntar jag bara på att stämpla ut så ska jag hem och leka

Ursprungligen av NeoAP:

Var inne på Macforum i GBG igår och frågade om nanon. Både iPod Classic och Nano är på väg fick jag som svar, och någon modell skulle komma in i veckan. Jag beställde dock en nano från applestore i fredags och har fått hem den idag Så nu väntar jag bara på att stämpla ut så ska jag hem och leka

konstigt, när jag kollade applestore i helgen så stod det leverans från fabrik 13 september. är det felaktigt information de ger då?

för den informationen gjorde att jag bestämde mig för att köpa från butik istället, är ju ändå samma priser iom att studentrabatten försvunnit på ipods

• Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-12 08:10
Ursprungligen av dammskog:

konstigt, när jag kollade applestore i helgen så stod det leverans från fabrik 13 september. är det felaktigt information de ger då?

för den informationen gjorde att jag bestämde mig för att köpa från butik istället, är ju ändå samma priser iom att studentrabatten försvunnit på ipods

Mm, jag fick först ett hemleveransdatum på senast den 17 september när jag beställde i fredagskväll men i lördags när jag kollade hade de skickat ordern och igår kom UPS och lämnade av den. Verkar som applestore ibland lägger på ett par dagar för att kunden inte ska bli besviken. Men visst är det samtidigt missvisande.

Jag har dock en liten teori varför det gick fortare och det skulle vara att det finns gott om svenska ipods (iom att det låg ett svenskt instruktionshäfte i kartongen), för de kanske inte har hunnit skeppa så många än?

P.S. Den är så jäkla liten, tunn och snygg!!! Är den bästa nanon apple har gjort och då har jag testat både 1G och 2G. D.S.

Senast redigerat 2007-09-12 08:25
Ursprungligen av NeoAP:

Mm, jag fick först ett hemleveransdatum på senast den 17 september när jag beställde i fredagskväll men i lördags när jag kollade hade de skickat ordern och igår kom UPS och lämnade av den. Verkar som applestore ibland lägger på ett par dagar för att kunden inte ska bli besviken. Men visst är det samtidigt missvisande..

jo nu slipper ju de besvikna kunder om kunder som mig väljer att inte övht köpa från den butiken pga detta....

hade jag vetat att jag fått en ipod (classic) innan denna helg hade jag beställt från store, men en leverans nästa vecka? då kan man lika gärna köpa i fysisk butik

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-09-12 18:25

Tråden flyttad till lämpligare forumdel.

1
Bevaka tråden