Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hyrfilm via iTunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Macfeber har killen bakom xTorrent hittat bevis i iTunes 7.4 som pekar på att hyrfilm kanske kommer.

Vore smutt, må jag säga.

http://mac.feber.se/feber/art/28407/hyrfilm_i_itunes_p_gng/

Lär ju knappast komma i sverige ändå

jag tycker att det är dags snart att Sverige och andra länder får möjligheten att köpa film via iTunes snart .... visst är det nice att kunna hyra film .. det gör Apple helt rätt i att erbjuda...

dock känns det som att i Sverige har det blivit en folkrörelse att ladda ner film .. alla jag hjälpt med en ny dator , mac som pc frågar mig alltid .. hur laddar jag ner film ? .. mer ofta än frågan hur laddar jag ner musik ...

det är idag enklare att ladda ner pirat material än det är att köpa film online ...

min flickvän köper musik via iTunes för att det är enklare och går snabbare att hitta en specifik låt än att hitta den olagligt ...

när det gäller film måste det bli lika dant ... om Apple väntar mycket längre till med filmer i iTunes (likväll andra film leverantörer som tv4anytime med sitt urusla stöd för mac) så kommer Sverige bli ett land där farmor hellre laddar ner piratfilm än köper den lagligt ....

.. jag förstår inte i ärlighetens namn dessa antipiratbyrå och politiker som klagar .. jag gör verkligen inte det ...

I och med iTunes 7.4 kom även en till funktion som kanske ger lite hopp för film åtminstone utanför engelsktalande länder; nämligen stöd för textning.

1
Bevaka tråden