En solskenshistoria?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-08-23 10:21

Jag sitter här lätt konfunderad. Min iPod började efter cirka 8 månader glappa i hörlursingången. Då den är köpt av en kompis i USA och jag saknade kvitto, blev jag väldigt nervös och tänkte att "fan också, ska jag behöva köpa en ny? det har jag inte råd med". Iaf, jag luskade fram att det var världsservice, eller vad man ska kalla det och gjorde en felanmälan m.h.a serienumret.

UPS kom ungefär när jag hade klickat på send-knappen i mitt mailprogram, jag fick någon låda och så skickade jag den till Holland (tror jag). Några dagar senare, det vill säga nu, sitter jag, med en sprillans ny 80 giggare.

Vad var det som hände? De sa skrev i ett mail att "Vi har debiterat ditt kreditkort för utbytesprodukten.", men det har de inte gjort. Och vi var ju aldrig överens om något sådant dyrt utbyte som det borde vara, det borde de väl ha meddelat mig om isf?

Nåja. Jag är lätt nervös, men samtidigt otroligt lycklig och nöjd. Har läst om folk som haft strul med Apple-service, men om det fungerar så här bra för alla så måste de vara bäst i världen på just service.

• Medlem
  • 2007-08-23 21:24

Härligt när saker bara funkar! Vi behöver fler sånna trådar.

1
Bevaka tråden