Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering pa MacBook?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tankte inforskaffa en MacBook till min flickvan, men hade tankt vanta tills en ev. uppdatering. Nu nar jag gar in pa Apple.se star det att det ar en ny hastighet. Nar uppdaterades den isf? Om inte, finns det nagra uppdateringar inom kort att vanta?

  • Medlem
  • 2007-08-19 02:49

Den uppdaterades senast i maj detta året.

25 september händer Apple expo. Vet inte om det är helt vanligt att hårdvara uppdateras där, men jag kommer åtminstone vänta så länge. Finns ju alltid en chans.

Uppdateringen i maj handlade ju mest om att slänga in mer minne och större hårddisk i datorerna. Den uppdateringen vi alla väntar på, Santa rosa-arkitektur, dröjer än.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-20 18:32

Tror att det senaste som introducerades på Apple Expo Paris var Powermac G5 (eller MacPro..) Men jag kan ha fel.

Ursprungligen av boris91:

Tror att det senaste som introducerades på Apple Expo Paris var Powermac G5 (eller MacPro..) Men jag kan ha fel.

iMac G5 för tre år sedan. Både Powermac G5 och Mac pro har presenterats på WWDC; år 2003 respektive 2006.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-21 01:03

Jaa precis!

Det jag hoppas på är att MacBookarna får behålla sin stil och look någorlunda mycket. Nu när iMacarna är som MBP och MacPro vill man faktiskt ha något annat än metall kvar.

Kanske att den vita modellen får liknande finish som den svarta har? Den känns mer gedigen tycker jag i alla fall.

På hårdvarusidan vill jag gärna att man gör Optical Drive till ett alternativ, vilket kanske kan möjliggöra fler gigabyte under huven, eller rentav bara spara in på pengar och vikt?

eller helt enkelt bara ett svart äpple, det hade kunnat vara råsnyggt...
Eller en svart/grå border runt det vita äpple...
Kunde också vara snyggt...

Jag vill ha superdrive på billigaste modellen!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-21 01:09

Inte ett ruttet äpple på den vita MacBooken!

Det hade varit ett katastrof..

nej nej nej...
Då skulle den svarta bli en invert av den vita och vice versa, det hade kunnat bli coolt...
Det är redan ett äpple på den dessutom, jag tycker det försvinner in i det vita för mycket.

  • Medlem
  • 2007-08-21 01:22

Ett blodrött äpple på en vit MacBook......mmmmmmmm yummie

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-21 01:59

Ett ljusgrönt äpple hade i alla fall Greenpeace gillat!

1
Bevaka tråden