Fjärrkontroll och Front Row

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min fjärrkontroll startar inte Front row, alla andra funktioner fungerar som de ska, eller ja inte i Front row eftersom jag än så länge inte lyckats starta det...
Jag har intstallerat Front Row i efterhand om de ska ha något med saken att göra?
Någon som har några tips?

Startar FrontRow om du trycker command+esc?

Nej det för det inte. Inte heller om jag dubbelklickar på det. Programmet saknar även ikon. Men ASU hittar programmet och uppdaterar det.

Programmet ska såvitt jag vet inte ha ikon. Mitt har du inte det och startar heller inte om jag dubbelklickar på det. Men det startar med command+esc eller via fjärren.

Hur installerade du det i efterhand?

Med DVD som följde med datorn.
Kommer inte ihåg exakt vad valet heter men det finns en sådan möjlighet på startskivan som följer med.

Hmm, det ska ju funka. En gammal goding att testa skulle vara att skapa ett nytt konto och se om det fungerar där.

Jag har halva problemet: min fjärrkontroll fungerar som den ska förutom att Front Row inte startar när jag trycker på Menu-knappen. Däremot fungerar Menu-knappen som den ska när man väl är inne i Front Row (via command + esc). Vet någon hur jag löser det?

Edit: det fungerade som det ska för några dagar sen.

Edit2: jag gjorde visst bort mig. Det fungerar som det ska, bara man trycker snabbt på knappen, inte håller inne som jag trodde man skulle göra.

1
Bevaka tråden