Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya tangentbordet med annan förg på knapparna?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-14 00:12

Asså, det här är verkligen en spekulation men...

Det nya tangentbordet listas ju som "Apple Wireless Keyboard (white) - Svensk". White i det här fallet verkar ju ganska meningslöst eftersom det inte finns någon annan variant att beställa .

Så vad tror ni, kommer det att komma en variant till? Exempelvis med svarta knappar, som skulle matcha nya iMacen bättre.

Senast redigerat 2007-08-14 00:24
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-14 00:14

Skulle vara ganska häftigt.. Men jag tror att det förra tangentbordet också hette White, så det här behöver inte betyda något.

Tror inte heller det kommer något annat, är väl ganska ovanligt för apple (på senaste tiden iaf) att släppa saker i flera färger macbooken undantaget? Rätta mig om jag har fel

  • Medlem
  • 2007-08-14 08:26

Däremot finns det säkerligen att köpa liknande tangentbord från andra tillverkare. Apple gör nya trender och sätter standard, andra följer efter. Klart det kommer ett (liknande) med svarta, dock kanske inte från Apple

Svart må vara snyggt men på ett tangentbord utan belysning är det en dödssynd i mina ögon eftersom det är svårt som 17 att se tangenterna i ett mörkt rum. Är tangentbordet däremot belyst underifrån så är det en annan femma.

Det förra tangentbordet hette White troligen därför att det fanns en svart variant samtidigt med G4'orna. Jag tror heller inte Apple skulle välja svarta tangenter till alu, det blir helt enkelt inte snyggt. Mitt nya tangentbord kom med bud idag, ska packa upp det senare.

1
Bevaka tråden