iPhoto '08 - verkar lovande

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Igår lanserades iPhoto '08 som en del i iLife '08-paketet. Jag har just tittat igenom Apples video för iPhoto '08 som en del i iLife. A guided tour. och jag måste säga att jag är imponerad av de nya finesserna.

Events verkar mycket genomtänkt och de nya sökfunktionerna är utmärkt. Att gömma sämre bilder är smidigt. De utökade proffsfunktionerna för redigering av bilder är välkomna. De nya utskriftsfunktionerna ser ut att bli en hit och jag kan inte vänta på att få testa att göra en ny fotobok med nya omslaget. Allt som allt ser detta ut att vara en höjdare-uppdatering.

Det som är kul med Apple är när de som detaljerna också är genomtänkta. Som att man kan dra muspekaren över ett event och blädra genom alla bilder. Eller som att hålla nere shift när man redigerar en bild för att se före/efter.

Jag rekommenderar varmt att man kollar in Apples video, både för att bilda sig en uppfattning men även för att ta det av finesser som man kanske inte vet om att programmet har: iLife. A guided tour.

En till sak som gör det bättre är detta: http://www.99.se/iphoto/221863-nya-iphoto-later-vaelja-vila-bilder-ska-importeras.html

Jag beställde iWork och iLife direkt igår. Ska komma om bara någon dag.

1
Bevaka tråden