Firefox vägrar läsa CSS och bilder!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett otroligt störande problem, som bara framträder ibland. Jag använder mig i dagsläget utav en uppdaterad version av Firefox 2, har aldrig tidigare haft några som helst problem med någon version av Firefox, men på senare tid så har ett väldigt märkligt problem börjat träda fram.

Ibland, finns inte någon gemensam nämnare, så vägrar Firefox att läsa in CSS och/eller bilder. Ibland så fungerar det att uppdatera sidan några gånger för att den ska visas korrekt, men det fungerar nu allt mer sällan. Brukar ofta sluta med att jag får kolla sidan i Safari, vilken jag inte är speciellt förtjust i.

Någon som har eller har haft samma eller något liknande problem med Firefox? Jag är inte intresserad av att byta webbläsare, inte heller till Camino, utan jag vill helst köra på med Firefox.

Låter lite som samma problem som här: Firefox visar sidan korrupt ibland

Vet dock inte vad det beror på. En omstart av Firefox brukar fixa det för mig.

Ja, det verkar vara samma problem som jag har. Borde kanske ha sökt innan jag ställde frågan...

Så... Enda lösningen är alltså en omstart? Tur att jag har det smidiga pluginet Restart Firefox Now installerat, så kommer man tillbaka där man var när man startade om.

Samma problem för både mig och flickvännen, mycket irriterande. Firefox kraschar betydligt oftare nuförtiden också jämfört med tiden före 1.5.

1
Bevaka tråden