Back to school på svenska Applestore?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg just att apple-store i usa erbjuder back to school rabatt, dvs en gratis ipod om man köper en ny imac/ macbook/ pro. Nån som vet om svenska apple-store kommer köra samma erbjudande till hösten?

Jag vet inget, men jag hoppas att det kommer finnas en sådan när jag ska köpa en iMac

Svenska Apple Store/Mecenat/CSN brukar väl ha något liknande? Annars har jag väntat hela sommaren i onödan

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-23 22:53

Erbjudandet fanns ju där förra året åtminstonde. Varför skulle det inte fortsätta nu? Men keep in mind, rabatten är av "mail-in" typ, vilket innebär att man måste fylla i en jobbig blankett och klippa ut streckkoden från iPodförpackningen och skicka allihoppa in till Apple. Förra året har "återbäringen" dröjt ända till vintern, så var försiktiga.. you have been warned.

Någon som fått höra något färskt på området?

Jag beställde i Torsdags, och jag fick då ingen...

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-21 00:24

Hur kunde du beställa något med Back to School-rabatt när den inte ens kommit igång än?

Eller missade jag någonting där..

• Medlem
  • Lund
  • 2007-08-21 00:28

Var nog Rocky som missade nåt där.......... 240 pinnar tex.

jag fick bara ett mail från mecenat/CSN om att "nu börjar skolorna igen" (typ).. Och då var det bara om den vanliga 10% som är på apple..

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-21 00:44
Ursprungligen av rosen888:

jag fick bara ett mail från mecenat/CSN om att "nu börjar skolorna igen" (typ).. Och då var det bara om den vanliga 10% som är på apple..

Precis ett sådant fick jag med, men jag trashade den utan att tänka mig för.

• Medlem
  • Lund
  • 2007-08-21 01:21

Samma crap här.........inget speciellt direkt

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 23:31

Med kvällens uppdateringar på iPods så skulle det verkligen inte sitta fel med ett Back-to-school erbjudande : )
Har hört att förra året kom erbjudandet i mitten av September, vet inte om det stämmer men man får väl hoppas någon vecka till?

1
Bevaka tråden