Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1 års gratis webbpaket på Aleborg

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ville bara tipsa om att Aleborg - ett webbhotell jag själv använder för mina kunder sedan många år och är rätt nöjd med - har ett riktigt vasst erbjudande just nu: 1000 stycken 1-års-webbpaket delas ut gratis, från Aleborgs blogg:

Vi har laddat upp med ett helt gäng nya snabba servrar och erbjuder nu ett års webbhotell helt gratis till alla nya kunder. Det handlar om 1 000 fräscha webbpaket och vi kör så länge lagret räcker, senast fram t om den 5/8. För att så många som möjligt ska kunna hänga på så är det max ett paket/person.

Vad är då haken? Ska vi försöka lura eller tvinga kvar dessa kunder nästa år? Nej, det inte riktigt vår grej. Vi har faktiskt ingen uppsägningstid överhuvudtaget. Kunder som inte vill vara kvar nästa år kan bara låta bli att betala nästa årsfaktura. Varför gör vi så här då? Jo, vi är övertygade om att en och annan kund kommer att trivas hos oss och stanna kvar av egen vilja. Dom kanske t om rekommenderar oss till vänner och bekanta (hurra!). What goes around comes around som dom säger i Amerikatt.

Läs mer om erbjudandet: Aleborg till tusen
Beställ på aleborg.se.

(Klargörande: Jag jobbar inte för Aleborg och jag tjänar inget på att tipsa om detta.)

Och jag läser detta nu! kan du inte fixa ett kont åt mig
Kom igen nu, visa att du har lite makt

pöss

Ha ha, tänk ändå om jag kunde det va?

Dom 1000 gratiskontona tog slut illa kvick faktiskt.

Jag fortsätter tänka att du kan då

1
Bevaka tråden