Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iBook --> MacBook

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kollat lite på dom nya Macbookarna. Verkar riktigt trevliga. Har en iBook G4 nu. Är sugen till tusen att uppgradera till en svart Macbook. Men det känns ju inte lönt att beställa nu, då man inte får Leopard till. Så det är väl bäst att vänta tills det kommer. Förresten släpps väl leopard i oktober? Är det någon som har den svarta Macbooken som har några trevliga (eller otrevliga) kommentarer om den? Sedan undrar jag också hur mycket man kan få betalt för en bagagnad iBook G4 12" 1Gb?

Ursprungligen av erik.bergstroem:

Sedan undrar jag också hur mycket man kan få betalt för en bagagnad iBook G4 12" 1Gb?

Absolut max 5000. En ny MacBook kostar 9995.

Jag tror du får svårt att sälja den för 5000 kr. Du skriver inte vilken iBook G4 det är, men om den har 1 GB arbetsminne torde det vara den senaste på 1,33 GHz. 3000 kr kan vara mer rimligt, förutsatt att den är i gott skick och batteriet har hyfsat god kapacitet.

De annonser som varit ute på sistone för iBook G4 1,33 GHz har legat på över 5000 kr. Jag vet inte om de blivit sålda eller inte. Men 3000 kr känns lite väl lite tycker jag.

Det är en iBook G4 1,33GHz. Den är ju i prima skick (inte en repa) och batteriet är helt ok. Men säljer nog inte den förrens Leopard släpps...

1
Bevaka tråden