Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

trådlöst nätverk

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har installerat bootcamp
installerat parallels med bootcamp partition då kommer prolemet internet fungerar inte vad ska man göra?
jag har senate uppgradringar till mac os X och parallels desktop 3
för att ansluta til internet har jag airport express.

Är det i Parallels eller i Bootcamp som internet inte fungerar? Har du i Bootcamp kört in alla drivrutiner som finns på cd'n man bränner i Bootcamp-guiden?

I bootcamp fungerar internet men inte i parallels. Ja jag har kört drivrutins cd'n både i parallels och i bootcamp

Nu fungerar allt som det ska. Hittade en inställning om att dela internet

Jag väcker liv i tråden då jag undrar om någon kan hjälpa mig med i stort sett samma problem. Jag har en AirPort Express och vill kunna ansluta till internet trådlöst med Parallels. Använder Windows XP.
Jag sitter och försöker hitta "Sök efter trådlösa anslutningar" eller dylikt (man är väl bortskämd med AirPort i Mac OSX som letar upp tillgängliga nät automatiskt, antar jag), men ingenting verkar rätt. Windows är så opedagogiskt att jag inte fattar ett dugg. Jag vill alltså kunna ansluta till samma trådlösa nätverk som jag ansluter till i OS X. Hur ska jag göra?

Ytterst tacksam för hjälp!

1
Bevaka tråden